четвртак, 23. септембар 2010.

Patkovgrad

"Ja bih sve to pobila!"
Okrećem se u pravcu glasića koji dopire kroz režanje poluraspadnutog autobusa. Mini -Pata, bleda, sa gusto isečenim šiškama. Jedva 15 leta. Sledi gromoglasno odobravanje Raje, Gaje i Vlaje u njenoj pratnji.
"Ma metak u čelo! Tako je! Metak u čelo!" Ujka Paja (nisu ni u kakvom srodstvu, niti poznanstvu!) koji sedi ispred njih, okreće se. Crne naočare za sunce. Mestimično mucanje.
"A što smo se spremili za 10 . . . Ma pobićemo ih, biće nas 50000! E, a što me je oduševio sinoć Marko Bulat (Pačići ne dišu, a ni ujka Paja!) u onoj emisiji . . . kako se zvaše . . . znate, bre, bila je kao neka ženska iz neke njihove organizacije i kaže ona 'Gej je ok,' a na to će njoj Marko Bulat 'A šta je tu ok? Da jedan muškarac gura drugom muškarcu polni organ u analni otvor?!' E sine, a ona se kao, ono, zbunila, ne zna šta da kaže, kao 'Ovo je XXI vek,' a on . . . e to je bila suština, baš me je oduševio . . . "Pa da su svi bili tako bolesni, ne bi bilo ni mene, ni Vas, nikoga!' A publika aplauz! Majke mi, baš me je oduševio!"
Raja, Gaja, Vlaja (u horu): "Sve to na kolac!"
Ujka-Paja: "Mis'im, 'ajde, manje mi smeta kad vidim dve ženske da se ljube, ali dva muškarca . . . sine . . ."
Raja, Gaja, Vlaja i mini-Pata: "Bolesnici!"
Ujka-Paja: "Znate š'a će da bude 10?! Ma ugazićemo ih, sine! Pa samo Grobara će da bude 5000, svi sa bakljama! (buka autobusa) ne možemo da nosimo, jebi ga, zbog tvorza."
Raja, Gaja i mini-Pata (u glas): "Mi smo Delije!"
Vlaja: "Ja sam Grobar."
Ujka-Paja: "To, care!" (Pada jedan "petak".)
mini-Pata (više za sebe): "Ma ja bih sve to ugazila!"
Ujka-Paja: "E super vam je drugarica! Stvarno! Mis'im, nemoj pogrešno da me shvatiš, k'o šečer si, al' si nekako . . . (treba sad naći pravu reč) . . . kurčevita. Majke mi, baš mi se sviđaš! Šteta što navijaš za Delije."
Mini-Pata: (ponosno) "Bila sam ja i čirlidersica."
Ujka-Paja: "Ma da dođeš kod nas, da navijaš za pobednike, da slaviš . . ."
Raja i Gaja: "Ma mi smo bolji!"
Ujka-Paja: "U čemu, bre?! Uzeli smo vam poslednjih šest prvenstava i u fudbalu i u košarci!"
Gaja: "Imamo bolju koreografiju!"
Ujka-Paja: (gromoglasan smeh) Samo ću se nasmejati. Trebalo bi vi sada da podržite gej aktiviste, kad su oni već podržali vaš klub. Znate šta će da bude sada na utakmici u subotu?! Izbacićemo transparent preko tribina 'Ubi pedera!' i ceo stadion će da peva (ujka-Paja skače hitro na noge i maše podignutom desnom rukom, dok ispušta promukli falš): 'Ubi, ubi, ubi pederaaaaa!' Ma biće haos! A vi biste morali da razvučete zastavu duginih boja . . . A tako i igrate . . ."
Ujka-Paja/Raja, Gaja i Vlaja (uglas, do izlaska iz autobusa): "To je samo trenutno!"/ "Jeste, malo sutra!"/ "Ma ugazićemo vas!"/ "Ma videćete vi!"
Pored razrovane stanice, ispunjene peskom u nekom samilosnom pokušaju da se ublaže potencijalni lomovi nogu u teže oblike iščašenja, leži pas. Još štene. Spava. Da li sanja o vremenu u kom su životinje vladale ljudima? Da li nam je tada bilo bolje?

Нема коментара:

Постави коментар